Tack för era svar!

God morgon alla läsare! 
Hundarna väckte mig kl 06.05 idag så ja gick upp ja. 
Sitter å dricker kaffe nu i ett kolsvart vardagsrum, sitter i soffan med en röd stickad filt om mig. Mysigt. 

Vill tacka för alla råd jag fått om fias sår och om problematiken med utfodringen för shacken, som ser ut som en ardenner. :P 

Jag gillade speciellt en ide ,, som Linn kom med. Att ha fri tillgång på halm. Tänker att jag byter ut höbalen mot en rundbal! Och fodrar med hö på morgon och på kvällen.

Kan det funka att dom lever på halm under dagen? Eller blir det för fattigt för Fia och dom smala travarna? 

Jag skulle kunna göra det hela enkelt genom att ställa shacken ensam i en hage med ett nät av halm ..... Men vill helst undvika det, e varken kul för henne el för mig d ju :/ 

Idag känner jag för en utflykt nånstans,, men vet inte vart. Men känns att ja vill komma iväg lite härifrån, om så bara för nån timme. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0