Introducera zack i spår

God morgon, jag ligger i soffan å dricker kaffe och kollar boxdörrar på city boxens hemsida, tror ja kan beställa en dörr dörifrån! Har mailat en förfrågan nu.

Idag måste ja röjja upp på logen å göra plats för mera hö, kommer hö från lagbo ( där ja jobbar) på lördag.

På fredag jobbar jag halv dag och på söndag kommer eva malmström och mathias lindegren hem till oss med sina hästar, vi ska ut å rida på byn. 

Ska bli roligt med lite ridsällskap! :)

Fias sår ser ut att läka bra än så länge, det är torrt och fint, vi har ju lerigt i främre delen av hagen så idag lät ha bandaget vara kvar på benet, ska göra rent det sen å lufta såret.

Hon är så duktig som låter mig linda hennes ben samt tvätta, även fast hon inte tycker om det.

Tänkte oxå ev introducera zack i spårning idag, funderar på att lägga ett kort rakt spår i skogen idag. 

Zack växer mer å mer i mina ögon, han är otroligt rar, uppmärksam och arbetssam , då han lägger den sidan till! :) välldigt rolig hund!

Men först nu ska ja vila en halvtimma, hundarna väckte mig fem i halv 4 i morse!! :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0