Fortfarande cowboysara

För ett år sen kom jag till Sillbo Ranch för första gången. Vi åkte hit på visning. Jag blev ju helt kär direkt, allt kändes så spännande och kul! Efter visningen åkte stefan och jag direkt till gamla stan å träffade min familj för att äta födelsedagsmiddag på en vikinga resturang.

Idag, ett år senare sitter ja på min Och Stefans Ranch i vårt nyrenoverade hus, som Stefan så tappert kämpat med i snart ett år. 
Idag sitter jag ensam i soffan med hundarna som sällskap. Stefan är i växsjö och jag ska mjölka imorgon.
Så inga festligheter idag.

Tänk så mycket som hänt/ förändrats på ett år! För ett år sen var ja bosatt i skogås i ett rum i mammas hus. Och hade ett jobb ja hatar, en häst å en hund ja älskar.
Idag äger jag en hel ranch å mamma har fått ett eget hus på gården.

Det står 4 hästar i stallet och 3 hundar i hundgården. Varje dag får jag plocka egna ägg i hönsgården.
Jag kan gå till min egna saloon å ta en wirre när ja vill!

Och jag svär inte längre över ett hemskt jobb, jag har mitt drömjobb, ett jobb som gör mig glad och lycklig.

Det mesta är förändrat, men jag är fortfarande cowboysara, lite knäpp, vimsig, tankspridd, en aning dampig men i grund å botten ganska gla å snäll! ;) ett år äldre bara..

Undrar hur detta år slutar??

Spännande!


































Kommentarer
Postat av: Carolina - asslatjejerna

Häftig upplevelse!

Svar: Ja, det har hänt mycket på ett år :)
cowboy dream

2014-01-12 @ 13:44:34
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0