Ajajje.... Stackars Fia :(

Nu är jag ca 4000 kr fattigare efter ett veterinärbesök. Och med Fia var det värre ställt än jag visste :((
Veterinär upptäckte ett djupt sticksår efter att hon rakat av fia pälsen vid såret,, det gick ända in till benet på framsidan av underbenet! Men leder verkar ha klarat sig precis, TROR hon.

Stackars fia har ett jättebandage på benet nu å ska stå i sjukhage i minst 10 dar samt äta medecin och sprutas.

Snacka om dåligt samvete ja får som inte kontaktade vet. direkt! Men hon sa att det hade varit svårt för mig att upptäcka sticksåret utan att ha rakat henne först.

Nu är det bara att hoppas att hon blir helt återställd. Usch va ledsen ja blir :((
Tur att ja iaf lyssnade på min känsla imorse å ringde veterinären.
Stackars fia! <3






Kommentarer
Postat av: Elin

Ursh, stackars Fia :( Tur att du fick ut veterinären. Sticksår är kluriga saker och som vet sa - ibland svåra att upptäcka. Huvudsaken är nu att hon blir bra, så klandra inte dig själv!

Svar: Tack, hoppas hon blir bra snart :(
cowboy dream

2014-01-03 @ 13:10:19
URL: http://beautyalices.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0