Sådär då är shacken riden

Red Shakira nu när ja kom hem, vi testade lite Ron Mc Loughlin metoder. Jag har ridit för han förut, han är från Arizona, red så då jag hade Elvis och stod på granbacken. 
Alltså det här med alla tränares metoder, hur ska jag veta, som är under upplärning , hur ska jag veta vad som är rätt och fel ? Alla lär ju ut sååå olika?! 
Rider jag för Eva kan jag inte använda Rons metoder å vise versa, varje gång man rider för en ny tränare känner mansig  urusel och som en total färsking på ridning trots att jag ridit sen jag var 4 år!
Tycker det e svårt och förvirrande att veta vad som e rätt och fel sätt? :/

Här är jag påGranbacken, rider turbo, det är ett par år sen :)







 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0