Now we talking!

 Nu börjar ja undra vad som är meningen med hela den här röran?!
Fick ett samtal från lagbo gård nu ikväll ( där ja jobbar) . Anders som är förman på gården ska sluta och nu blev jag erbjuden en heltidstjänst på lagbo!! Dessutom vill dom att jag ska ta hand om den nya lagården där vi ska ställa in kor, själv!! Så plötsligt ska jag ansvara för en hel mjölklagård själv! Om ja vill förstås!  Det är ju en otrolig ära att få det uppdraget!! 
Det kommer stå ca 20 mjölkkor där så det är lite lagom!! Dessutom så har chefen snart 3 olika hus att välja emellan å bo i här i byn!

Wow! Nu fick ja lite mer å tänka på kan man säga!

Dessutom förändrar ju det här hela förutsättningen då jag ska på bankmöte nästa vecka! Nu är ja inte längre en timmis utan har ett fast heltidsjobb! Det förändrar hela utsikten nu vad gäller lånelöften och liknande. Nu är jag inte lika beredd att ge upp Sillbo Ranch!!


Börjar tro att detta har en mening nånstans ändå??


Kommentarer
Postat av: Angelaelaa

Grattis, hoppas allt löser sig så att du står stadigt på egna fötter och gård :-D

Svar: Tack gumsan! <3
cowboy dream

2014-02-23 @ 11:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0