Känner mig lite smal idag!

Idag lastade jag alla doggsen och körde bort från gårn, skönt att få komma bort, lyssna på country och sjunga högt till chevans stämma.

Det blidde till knivsta å fika med en kompis, som för övrigt visade mig mitt nya hem :D ....eller som ja tyckte kunde bli mitt nya hem, en kåta mitt i skogen! 




Hehe ;)

Sen känner ja mig lite smal idag, provade lite olika jeans innan ja åkte, ett par jeans satt lagom på mig för ca 2-3 veckor sen, så här satt dom nu


Lite för stora!!!! :D

Sen så prövade ja ett par jeans ja fått kämpa för att få på å få igen.... 
Dom satt nu som en smäck!! :D




Japp, d e på rätt väg! Lite mer fisk, avocado å nyttigheter å byt ut vin till en klunk wirre vid behov så blir det såå bra!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0