Gjort nåt rätt

Idag känner jag mig som om ja gjort nått rätt iaf. Linda drog iväg med mig till banken och ordnat så jag fick en tid med dom i nästa vecka. 
Jag fick prata ur mig lite över min situation oxå, det var skönr att höra vad som var rätt och fel enligt regler och lagar.
Tack linda <3
Så får vi se hur det går i nästa vecka på mötet.

Hur det än går så kändes det jäkligt skönt att prata med dom som VET vad dom pratar om. 

Nu ska ja äta lite, sen mocka å sen sticka iväg ifen till Heby för lite ärenden. 

Kör försiktigt ni där ute, riktigt skitväder ute!



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till nästa vecka med mötet :-)
♡♥♡

2014-02-21 @ 13:42:19
Postat av: Anonym

Lycka till nästa vecka med mötet :-)
♡♥♡

2014-02-21 @ 14:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0