Feltolkningar

Upp å jobba nu då.... Hej å hå å ett paket vin. 
Gud vad ja har gråtit, tror / hoppats på ja gråtit färdigt nu. 
Ja måste ta mig i kragen å leta jobb å sen bostad.

Jag får  ( inte så ofta) men ja fåribland  kommentarer här på bloggen, vilket ja tycker är jättekul att vissa är så angagerade att dom vill skriva nåt oxå! :) ibland ros ibland ris.
Jag lämnar ut en stor del av mitt jag, mina innersta tankar och känslor.
Och då måste ja va beredd på att folk oxå tolkar mig på sitt eget sätt, speciellt ni som faktiskt inte känner mig, ni kan ju kanske tro att ni känner mig, men ni känner tyvärr bara mig genom bloggen.

Jag har fått en del jobbiga kommentarer , ja brukar dock publicera dom oxå även fast det står kritik och ibland är dom rent av otrevliga. 
Nu är jag välldigt känslig, och speciellt nu när man är så ledsen hela tiden, så den kommentaren som jafick  igår/inatt kastade ja i papperskorgen. För jag orkade inte med mer feltolkningar.

Ja tycker ju lite sådär att bry du dig om ditt så bryr ja mig om mitt, lägg dig inte i saker du inte har en aning om?! 

Ja vet, ja kan kanske inte tycka så, då ja valt att öppet skriva om "cowboysara" och hela mitt liv.

Men jag är oxå en människa som har känslor.
Å nu pallade ja inte med DIN kommentar!

Den var feltolkad och irriterande. 

Tack o hej



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0