Det var mitt allt

Fan! Bråkigt och stökigt hemma. Jag går runt å är rädd och ledsen å arg, d e som man kan spy på skiten!

Känns som man ska spy när som helst. Är så jävla orolig! :(

Jag försöker hitta lösningar , men inte lätt att se några när dom bara huggs i bitar.

Det är för jävligt!!

Har sökt jobb både uppåt å neråt i vårt avlånga land nu, ja har ju jobb här, men ingenstans å bo, å jag vet inte om ja vill sjunka så lågt å bo kvar här i området, det kommer kännas som ett slag i magen varje gång man ser gården osv .
Tror inte ja pallar det :(

Gården var mitt allt, ja har lagt varenda krona ja hade på den och hela mitt hjärta å en hel framtid med företag osv. Allt är sönderklippt nu.
Precis allt!

Aldrig mer en karljävel i mitt liv! D säger ja! Aldrig mer!!





Kommentarer
Postat av: Angelaela

Kan du inte hitta ett sätt att behålla gården utan karjävelb då?

2014-02-19 @ 05:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0