Ajje!

Min arm lirar inte längre!! Får ont direkt då ja grejjar med höger armen! :O
Den är lite ursliten från jobbet tror jag, jag använder höger arm mest då jag gör tunga saker, typ skyfflar ensilage, bär mjölkkannor m.m.

Så nu kände ja av det direkt då ja kastade lasso :(

Vart några kast, men kändes inge bra.
Shakira var iaf välldigt lugn som vanligt med lassot. 
Men ohj! Här krävs MASSOR av träning och min arm måste bli hel på nå vis :P



Jag ställde ur lite olika föremål att kasta på




Å så tog vi lite ego bilder ;)






Fina lilla ponny, hoppas hon sköter sig nu på lördag då :P tror kanske hon kan bli lite gnäggig å sådär om hon e själv i ridhuset/ banan.

Men det handskas nog Tommy med.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0