Idag är en bra dag!

Idag är en bra dag! Jag känner mig stark och glad och livsgnistan är tillbaka. Idag är en bra dag!

Svårt att hålla huvudet över ytan i all denna röra utav svek, sorg och aggresioner. Ofta känner jag mig ledsen och att jag inte orkar mer.
Man vill ge upp. Man gråter och är arg och ledsen titt som tätt.

Men idag känner jag ett hopp och en tro om en ljus framtid! Varför vet jag inte. Det är bara en känsla jag har i kroppen. Känner oxå ett jävlar annamma ! Jag tänker inte ge upp!! Jag tänker inte lägga mig!! Jag tänker fortsätta kämpa mig upp å bygga mig ett nytt liv! 
Ingen ska få knäcka mig!!

Är ledig nu på fm , hon som gick lära för mig jobbar mitt pass idag ! Det blir hennes första riktiga pass! Hoppas det kommer gå bra!!

Vart lite panik igår då Fia börjat rymma från sommarhagen, å inte en gång utan 5 gånger på typ 2 timmar!!
Så nu måste jag fixa med hagarna, just nu står dom i vinterhagen igrn och äter hö... Lagom kul.

Det är vackert väder att arbeta ute i!!
Nice!

Ha en bra dag allihopa!!! För det ska jag ha!!! 




Kommentarer
Postat av: E

Shes back! ;)

Svar: Japp ! Nu jävlar får ja sluta deppa!!
cowboy dream

2014-04-22 @ 09:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0