Imorgon kl 14!!

Hej hej d e bara ja som skriver, en hysterisk småvalpsmatte. ;) idag har dom gått mig på nerverna å ja får inget gjort, lille asch har fått fart i brnen å springer runt som en tok å zack efter, lille asch tycker d e jättekul att brottas med zack tills han tar i för hårt, då skriker hon rätt ut i 10 min, inte för att d gjorde så ont utan mer för att hon blev rädd! :) arraz känns så himla vuxen å lugn nu, nu mer än nånsin, han är som en farbror, han sitter å flinar lite då ja far runt å skäller ut zack var 10 e minut. 
Arraz njuter när han får bli lämnad i fred från valparna då dom leker med varandra.
Hästarna har iaf blivit skodda, å mockat har ja gjort å hämtat ägg i hänsgårn. Men då ja skulle iväg å lastat alla hundar i bilen för att åka å köpa avmaskning ,, ja då va bilen i såå dåligt skick ( den har varit dålig ett tag) att ja vågar inte längre köra den!! :O så det var bara att lasta ut alla vildhundar igen å gå å dricka kaffe. Men som räddaren i näden kom linda till hjälp å skjussade in mig till heby så ja kunde gå på apoteket.

Nu ligger alla vovvar å sover i en hög på köksgolvet medans ja lagar mat. Knäpptyst= skööönt!

Och imorgon kl 14 ska jag iväg och provjobba på lagbo gård!! Jag ska vara med ungdjuren imorgon på efm passet! :D yippiee!! Så kul det ska bli!! 
Å linda ( återigen) är snäll och är valpvakt åt mig! Tack linda!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0