Så slutade bonde söker fru

I dagens avsnitt blev mamsen utröstad, men detta kommer ju inte som en chock för mig då ja vart med från början och vet hur det går :P
Det började i våras, mamma hade precis fått sina nya husbilsnycklar i handen och skrivit på ägarbeviset till den, då ringer tv 4 och sa att mikael skulle vilja träffa henne på slottet! Mamma å ja skrek å fnittra hela vägen hem!! Hehe! Jättespännande!! :D
Det roliga var att både mamma å jag har träffat mikael innan, då jag bodde nere i östergötland, jag letade efter ett nytt boende å mikael hade en fin torpstuga på hans gård till uthyrning. 
Hur som helst, innan tv inspelningen började åkte mamsen till frissan å fixade till sig inför slottet å mikael :) 
Hon hade haft jättetrevligt å spännande under tiden på slottet.
Så det här minnet tar vi med oss som en kul grej! Åh ja e så stolt över mamsen hon e så fin å modig som vågade vara med!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0