Nu blir ja cowboy på heltid !!

Jag har bestämt mig för jobbet på lagbo gård!! :D nu har ja mitt liv åt det håll ja vill att det ska vara. Hästar å kor i en salig blandning med både jobb å fritid!!
Är inte optimalt med mjölk kor MEN nu får jag in foten i yrket, vilket är en bra början!
Och jag är på mina nya kollegor om när hästen borde användas, tex igår skulle vi ta ut en kviga som skulle byta hage, då passade ja på å säga att nu skulle vi ha hästen till hjälp! ;) då sa anders att fu får väll komma hit å träna din häst, mig gör det inget ! :D 
Wiiieeee!!!! 
Så imorgon går ja dubbelt igen men på lördag blir min första riktiga arbetsdag på lagbo gård! Yiiieehaaaa!



Kommentarer
Postat av: angela

Grattis Sara, äntligen ♥ det du velat så länge

2013-10-05 @ 00:49:14
Postat av: angela

Grattis Sara, äntligen ♥ det du velat så länge

Svar: Tack!! :)
cowboy dream

2013-10-05 @ 00:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0