Förnya bloggen samt göra en hemsida?

Jäkla handled! Den värker satan fortfarande,, undrar vad det kan vara ? Det syns ju liksom ingenting på handen eller handleden, jättekonstigt :(
Ja får helt enkelt fortsätta ha den lindad och äta värktabletter.
 
Nu har jag pysslat med hästarna och mockat i stallet samt halmat åt hönerna som blev ju jätteglada. Dom kacklar å springer runt å skvätter med bena i nyhalmen :) så söta :)
 
Nu måste jag duscha å fixa mig iordning, ska jobba extra som pers ass idag, 4 timmars pass. lagom det :)
Efter jobbet ska ja till kusin Maria som bor typ 2 min ifrån, å hämta upp en bia bädd som hon inte vill ha.
 
Å vi behöver en, för valparna börjar bli stora å vill inte gärna dela säng längre :)
 
Jag skulle vilja förnya min blogg lite, men ja vet inte hur man gör,, är det någon som vet å skulle vilja ta åt sig att göra om den? Vill ha lite nya bilder insatta då det har tillkommit nya djur och händelser som ja vill visa upp på framsidan av bloggen.
 
Någon som kan å vill? Behöver även hjälp med att göra en hemsida för Sillbo Ranch.
 
Kan/vill nån hjälpa mig med detta?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0