Babbel

Hualiga vilket jäkla kaffe jag fick till idag! :O tror nog det kan stå för sig själv, värre än trögflytande och svartare än i svartaste afrika !
Men uh så gott.... Fast kanske räcker med 1 kopp MAX! :)

Idag ska ja jobba, börjar kl 9 idag en undantagstid, annars börjar vi sex eller halv sju. Men idag ska klövverkan komma å vi behöver ha extrapersonal så jag blev den extra så därför börjar jag kl nio.
Idag kommer min man tillbaka oxå, på efm nån gång. Vi ska göra nå gott att ära idag har vi bestämt men ingen vet vad :P det har vi inte kommit på än.

Åh fia är duktig och äter upp all sin fölpellets nu. Fick rådet att blanda med betfor för mer smaklighet, å det hick hem! Tack henrik F.! :)

Tänk att jag en dag ska hoppa upp på fias rygg! Vilken fantastisk känsla! Å tänk att vi en dag ska fösa vår 1a ko ihop! Hur coolt är inte det?! Ja kan knappt berga mig! 
Fast s får ja nog lov ågöra e ju typ 2.5 år kvar till inridning :P jag tänker rida in henne i 3 års ålder. Kanske gör 1a uppsittningen när hon är 2 år. Men jag tänker inte skynda. Hon ska få växa till sig bra , vi har hela livet på oss ju! <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0