Zack kan ha dragsele!!

Oj va stor zack måste ha blivit!! Han kan ha ett av dragselarna nu , arraz gamla!
Så idag när ja körde hundarna så tog jag med allesammans, arraz drog som vanligt längst framför cyckeln, zack fick sitta fast i springern brevid cyckeln i sitt dragsele så han kan känna på ordentligt hur set känns och asch fick springa lös.
Vi körde bara en liten runda för asch skull. 
Zack drar riktigt bra då han har sällskap, men kör jag honom ensam är han inte alls lika på, han springer glatt med men drar mycket lite. Tror han kan behöva sällskapen till en början tills han kommer på att detta är ju urkul! :)

Fast han vetkar redan uppskatta det mycket då han blir välldigt lycklig när man tar fram cyckeln! :)

Ska bli kul att koppla på dom allihopa sen! Det ser ja fram emot!!







Nu vilar dom gött efter dragturen <3

Själv ska jag åka å jobba om 3kvart.
Mjölka d sista för idag. Imorgon är jag leeeedig!

Stefan har åkt från gården, så har mamsen gjort oxå. Deras jobb vecka börjar nu. Stisse skulle uppåt landet nu så då skulle han passa på att hälsa på sin familj i hennan. Mysigt för han! <3

Underbar dag idag by the way, helt lerfritt!!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0