Yes yes yes! ! Nu händer det grejer på Sillbo Ranch!!

Idag när jag red Surprice på banan kom en pickis å parkerade på gårdsplan, en man , kom fram till mig och presenterade sig, bonde från Huddunge.
 
Han hade fått nys om Sillbo Ranch.
 
Han skulle anordna en veteran maskins utställning den 13 Juli och undrade om jag ville vara med med mina hästar och visa upp oss och ha barnridninng!!! :D
 
Jag sa självklart JAAAAAAAAAA!
 
Sen sa han att dom skulle annonsera ut i den lokala tidningen samt kommuntidningen och ville ha med mig där i annonsen, som reklam för oss här på Sillbo Ranch!!!
 
Fy fan va roligt!! Så nu får jag gratis reklam om gården!! Nu händer det grejjer, å det är precis så som det skall vara!! Yippie!!!!!!
 
Så den 13 Juli tar jag med Shacken på veteranmaskins utställning!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0