Sillbo Ranch

Nu e ja trött!
 
Har varit fullt hus här hela dagen! Lina och Madde åt lite mat innan dom åkte tillbaka till stan, så nu är det bara Älsklingen, Arraz , Ullis och d tre hästarna i hagen kvar här på Ranchen.
 
Mamma åkte mitt på dan till frissan , hon har fått håret tonat å klippt å fixade ögonbryn osv för  tv inspelningen!! Jag är så glad för hennes skull, detta äventyr hon ska få vara med på är fantastiskt!! Och hon e värd detta till 100 %
 
Själv känner jag mig som en grillad tomat efter att ha varit ute i solen sen kl 7 imorse! Men nu rullar molnen in över ranchen å regnet hänger i luften, så det känns bara skönt.
 
Tror ja ska ta mig en skön tv kväll ikväll, å försöka komma i säng tidigt (för en gångs skull)
För imorgon ska vi på nya äventyr i Jädraås å välja ut en valpis , ska bli såå kul och spännande!
 
Hästarna får komma in ikväll då Elvis måse få vänja in sig vid gräset.
Ihopsläppet gick lugnt till, Elvis tuggar nöjt det mörkgröna gräset å tjejerna gaddade ihop sig på behörigt avstånd från Elvis å tittar nyfiket efter honom men låtsas som om dom inte bryr sig om honom, så sött :)
 
Hoppas dom 3 blir goa vänner va d lider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0