en rolig barfota historia

 
Vi bestämde träff på ICAs parkering.
Såg genast att tjejen som stod vid sin volvo hade en westernsadel i hundluckan, så ja på, på en gång :
"rider du western" ?!
 
Ja det gjorde hon visade det sig, sadlarna var även till salu, men då ja redan bestämt mig för en sadel så sa ja att ja skulle höra av mig igen om den ja beställt inte passar.
Det visade sig även att hon hade araber, 4 st!
Jag frågade om hon tränade för någon, men hon va oxå nyinflyttad å hade ingen att träna för, så då blev ja snabb igen.
"ja har en tränare, Eva! Du kan komma å rida hos mig å rida för henne, ja har en lapp i affären oxå ang det"
 
Hon  tittade på lappen å rev en tel nr lapp.
 
Så skulle vi höras av , hon blev gla å ja blev gla dessutom fick ja ju hem bootsen oxå som ja till en början var ute efter, så nu kanske ja har en tränar kompis att rida med! :D
skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0