Driver du mä mig människa?!!

Jag skulle hämta ut min nya telefon som kommit till ICA i Heby, personalen i kassan kom med ett öppnat paket å sa till mig att ja inte behövde kvittera ut det eftersom det redan var öppnat... hon sa oxå, du kan ju titta i paketet å kolla om allt ligger kvar... så håller hon fram paketet till mig så ja kunde titta in i det..

Ja tänkte bara, va faan driver hon med mig??!!! Paketet är ju heeelt tomt??!!
Hon frågade om allt låg där.. ja sa: eeeh tjaa eh det finns ju ingen telefon där... paketet är tomt?!

Hon bah, vaaa?!!
hahahaha helt skumt.
Nån måste helt enkelt ha stulit innehållet! Så d blidde ingen telefon till mig ,, idag iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0