Utkast: Mar. 17, 2013

Idag. Idag har ja inte gjort något vettigt. Har ingen ork eller lust med nåt. Först så kändes d sorgligt att Akilles skulle iväg idag. Vid 14 mötte ja upp hans husse på ok i heby. Akilles vart glad å se han, å ja grät. Men ja e ändå glad för hans husse ville inte längre sälja honom. Han vill ha honom kvar å det känns som en otrolig lättnad tycker jag. Hussen saknade sin hund så mycket å akilles slipper byta hem igen <3. .Sen åkte arraz å ja hem å gick direkt ut på en lpngprommis å hittade en fantastisk rid och slädväg som slingrade sig genom gigantiska ängs och åkermarker!! Fantsstiskt! Under den turen såg vi 2 getingar som surrade runt å sen landade på den gnistrande snön. Idag har det ju faktiskt varit tö väder på riktigt! Underbart! Sen såg vi oxå 3 st gäss som stod mitt på åkern. Dom ville gärna arraz ha till middag sa han till mig ;)
Vi träffade även på en granne på sin ponny, vi pratade en del å kom överens om att vi skulle rida ihop nån dag. :) så skulle hon visa mig lite vägar.
Solen lyste fortf då vi kom hem igen drån promenaden å ja borde gå ut å träna hästarna men ja har ingen lust å ingen ork. Är lite ledsen å nedstämd. Det är välldigt tomt utan akilles här. Han tog mycket plats å uppmärksamhet så nu e d cool lugnt här på ranchen utan han :(

Ja ska gå å steka lite lax nu så får vi se om ja känner mig lite.gladare sen.
Trååkdag idag. Men livet går ju upp å ner hela livet så man borde ju va van vid d här laget. Men d e ja inte.
Tack alla ni som orkar följa mig här på bloggen.
Kram

Kommentarer
Postat av: david kjellin

Klart man orkar följa din Blogg. Gillar dina inlägg och hur du skriver :-)

Svar: åh tack så mycket, va roligt att höra! :)
cowboy dream

2013-03-17 @ 17:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0