Räddare i nöden!!!

Ammies svar på mitt rop om hjälp angående Akilles

 

han är kontrollfrik,åvar antar jag enmans hund,ungdomshundar kan göra så,ska jag ta å hjälpa dig tycker du,,,kan du komma nästa helg,å vara här då kan du bo med mig jag har bäddsoffa,i lill rummet nu,har du inte tillgång till ullis jag tror hon löser detta,han är inte troende med kvinnor helt enkelt,det ska vi fan ändra på,jag sa ju att arraz är för snäll så han reagerar så,det är inte konstigt,vi chansar medan det finns snö kvar så han får jobba i flock,å oss,gåendes,inne,spann,vad du vill bara han blir hund,jag vill naturligtvis se hur hanbetersig om han spelar eller om det är allvar, vill tro att han spelar tuff bara, kan du ha honom i hundgården,till nästa helg,å bara mata han,det kan åxå förändra,jag kan kolla om jag kan komma till dig mellan fred lö ev,för klart bäst är hemma miljön,om du har den möjligheten,jag kan ha en skarp tik med mig,som talar om vart skåpet ska stå,henne litar jag på i såna här samanhang,håll ut en vecka jag ska till tyskland i helgen,så då kan jag inte,,,kram hjälp på väg,ta det bara lugnt å släng ut han i hundgården,så länge,kan arraz gå i den bredvid vore det toppen,

åh låt han bo ute om natten åxå,det finns kojja så han har skydd,så fyll det med strö eller spån,han klarar sig,jag lovar. ha dom i varsin bur.

ta bort allt godis leksaker ,det förvirrar bara,tjyvnypen är :kom å lek,inget allvarligt,men arraz är van att ha lugna ullis så vad kan du mer begära ,skulle dom ryka ihop så har dom gjort upp å det är klart för livet,hade du två tikar som gjorde det då fick du bära ut en av dom,det löser sig,

Hanar tar bara ut ilskan rang ordningen som i folk livet.

 

Tack tack tack Ammie!!!!!!!!!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0