Idag

Idag fyller min älskling år. Tyvärr jobbar jag även idag så vi fick bara förmiddagen tillsammans :/
Jag önskar ja kunde va hemma å fira hans dag lite mera.
 
Imorgon åker han ju å jobbar igen å kommer inte hem förens till Onsdag morgon.
Jobbigt med det där skiftarbetet tillsammans med mina arbetstider. Vi får bara 2 helger på 1 månad som vi kan umgås tillsammans å båda vara lediga.
 
Men från och med Måndag så börjar jag ju på mitt nya jobb, där jag har 6 veckors schema, får se hur många dar tillsammans som vi får då da :/
 
Alltså är det näst sista dagen på kära Dustin idag,, känns faktiskt skit tråkigt!! :(
Vart mysigt att få komma tillbaka hit tycker jag.
 
Idag är ja dock skita trött så ja hoppas denna dag går fort, vi hade 23 minus inatt å jag har frusit som en hund hela natten! Tur iaf att ja delar sängen med ca 70 kg hund och en musklig karl ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0