Hästar på rymmen

Jahapp, fick ett sms av Stisse då ja var på jobbet: Hästarna på rymmen. . . .
 
:O Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej tänkte jag. Mest orolig vart ja för att Shacken går barfota å d e glanshalt isigt ute!!
 
Meeen som tur är hade dom gått ut i hörnan mot ridbanan så d e mer eller mindre staket överallt där då vår ridbana gränsar med grannens hästhagar.
 
MEEENNNN... det stoppade INTE Surprice, för hon kan hoppa hon.. så hon har hoppat in i grannens hagar hitan å ditan.
 
Stefan stackarn var ju som tur hemma å av en slump upptäckt att hästarna var borta,, så han började jaga häst.. till sist får han tag i Shacken å leder in henne, men surprice kom inte ,,  för hon stod bakom en massa staket ,, men till sist fick stefan tag i henne oxå.
 
DUKTIGA STEFAN :D Nu e matte stolt!! ;)
 
Men men, när ja kom hem kände ja igenom bena å kollade att inga skador fanns,, fast båda kändes varma , på sina ställen tyckte jag, inbillade ja mig?
Hur som helst får dom stå inne nu resten av dagen å imorgon får dom gå ut i vårhagen.
 
Tror d e brist på stimulans i huvve å kropp på dom just nu.
Men nu blir d så ett tag, snö å is måste försvinna å ja måste fixa boots,,,
tills dess får dom typ stå antar jag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0