vet ni en sak?

det kommer över mig ibland .
jag blir alldeles övervälldigad å varm, nästan tårögd.

vet ni? fan va vi har det bra här på sillbo ranch!! att vi faktiskt äger allt detta, å vi har hundar å hästar å allt vi kan önska oss. hästarna har fina stora hagar med massor av gräs, hundarna kan springa lösa på tomten å va ute hur mycke dom vill från morgon till kväll.
å stefan å ja har varandra å allt detta. ja känner mig ödmjuk över detta å samtidigt lite rädd.
har ja verkligen förtjänat allt detta?
jag älskar min gård, mina djur, stefan å hela hans å min familj. <3
det är fantastiskt helt enkelt!




Kommentarer
Postat av: Micke

Lovar, du är värd allt detta efter strulet här i Mjölby, ha de gott och njut allt du kan :-)

2013-06-16 @ 22:39:45
Postat av: Micke

Lovar, du är värd allt detta efter strulet här i Mjölby, ha de gott och njut allt du kan :-)

Svar: tack Micke!!!! <3
cowboy dream

2013-06-16 @ 23:01:12
Postat av: En vän i Mjölby

Hej Sara, du är värd allt gott o grattis till alla dina kära djur o pojkvän som har en så härlig tjej. Ha en trevlig midsommar!! Kram Anna

Svar: tack Anna!! vad gullig du är!!!
cowboy dream

2013-06-17 @ 11:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0