Saloonen

Vi ska strax fortsätta bygget av saloonen, nu ska ju, saloonens hjärta byggas upp (baren)
Å till det har vi fått hit lite bakar som virke, samma bakar å stuk som det ska bli på ridbanan.
 
 
Jag har även tänkt att påbörja Sillbo Ranch skylten som ska sitta på sidan av vägen då man kör in på Sillbo Ranch gårdsplan.
 
 
Det kommer bli så fint när det är färdigt!! :D
Och eftersom vi ska bli någon sort av gästranch så vill vi ju självklart bjuda in till en invigningsfest då Saloonen blivit klar invändigt. Jag har även tänkt bygga en cowboyveranda utanför saloonen, men ja tror det blir till nästa år.
Hur som helst hör jag av mig ang datum för Saloonsfesten!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0