YES YES YES!!!!

NU!!!
Nu har jag nog hittat en jättebra plats till Shakira!!! ÄÄÄNTLIGEN!!!! :D ♥
 
Den ligger vid Runstens anläggning, kanske 1 minuters skritt max därifrån.
En lösdrift med stoooora hagar och mycket plats att springa på, en stoor å fin ligghall och så har dom fri begränsad tillgång på mat i hagen via 5 olika matstationer.
 
En jättemysig gård som även har sommarbete. Och ridhus plus ridbana. Jättetrevlig stallvärd och mysig atmosfär!
 
Känns helrätt både ur min egen och ur Shackens synpunkt.
 
Ska jag hitta något negativt är det väll priset och att det ligger lite långt bort. Men det är det fan värt!
 
Det som är en mer spännande är att det ligger ett hus där, som står tomt, som tillhör gården.....
Det ska jag genast börja rota i :D
Dessutom så har granngården hus till uthyres, men jag vet inte om det finns några lediga just nu, men det ska ja såklart oxå ta reda på :)
 
Det här kan bli välldigt bra!! Har en riktigt bra magkänsla över stället! ♥
 
Jag tror vi flyttar dit i nästa vecka, om allt vill sig väl.!
 
 
Wish us luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0