today is the day

DET är idag som Stefan och jag får nycklarna till vår nya ranch! Idag slutförs affären. Underlig känsla....

Just nu e jag mest stressad över hästletandet.
3dje feb är min sista dag på Cola, sen börjar jag på dustin den, 11. Så tills dess ska allt flyttande vara klart.
Har hittat 1 intressant häst, men den står i Tidaholm.... = långt bort! :(

Denna vecka har jag ledigt hela veckan, men d e fullt upp, igår sågade jag ved, red shacken, körde hundarna m.m. Idag blir det husköp, å imorgon ska bil å släp besiktas, på fredag kör jag 1a lasset till ranchen.
Sen blir det nog flytt för hela slanten under helgen oxå.
Ni alla som hjälpt mig leta häst, tack! Forts gärna att tipsa! Det uppskattas! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0