provrida arab

Sådär, nu e ja hemma igen å dessutom nyduschad =SKÖÖÖNT (tack Lina madde å Jompa för lånet av duschen!)
Vårat vatten har ju frusit här hemma... 1,5 dygn har vi varit utan vatten nu :(( I HATE IT!!
 
Jag och Arraz träffade på Madde å Lina på Lyckås,, dom var där å choppade på Lyckås Vinterrea.
 
Jag passade på att köpa ett par hakar och en repgrimma av sämre modell..
Hakarna var kanon, satte dom på tyglarna som hör till tränset med stångbett,, på så vis kan jag nu snabbt byta från tränsbett hålet till stångbettfunktionen. PERFA! Dessutom var dom i samma färg, som tränsets mässingconchos, så det såg kanon ut!
 
Madde åkte sen med mig till Shacken, där hon fick rida henne,, först red vi ut på en promenad, ja gick med Arraz å Madde red, sen fortsatte dom rida en stund i ridhuset. Gick bra,, Men Shacken e vääääälldigt låååååångsam av sig.. men annars gick d bra. :)
 
Nu väl hemma igen så tog ja mig en avocado smörgås och en bira. Skönt att ha dagens grejer gjort,, fast jag hade dock önskat att jag Var på High Chaparalls Western Gala idag,, det hade ju varit 1000 gånger roligare!!
 
Såå ja läängtar till Chappen,, finns det något annat bättre ställe???!!! Eller roligare???!!! KNAPPAST!!
 
Just det! Ska ringa på en häst idag,, en arab som står i Enköping,, hennes Matte kontaktade mig å behövde bli av med henne,, ja har INGEN erfarenhet av araber, å jag är INGET fan av dom heller,, men va fan, hon står nära å matten vill att hon rids i western, å bilden ja fick på henne var fin..
Jag åker nog å provrider iaf,,, mer info kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0