Mors tyska bloggläsare

morsning korsning bloggläsare! (vet ni vad det blir på min telefon, om den får välja orden själv??
Jo, det blir: Mors Tyska Bloggläsare! hahahahaha! )
 
Sitter och lyssnar på Garrett Hedlund och dricker mitt morgonkaffe, ska ju jobba hela helgen igen, just nu känns det som om ja inte gör annat än jobbar helg. :(
 
Hur som helst, syster tyckte ABSOLUT att vi skulle fira min födelsedag, ja fick inte rymma undan :) så nu beställde Stisse bord på Aifur, E-types resturang i gamla stan. En Vikinginspirerad resturang.
Där mat och dryck är tidstypisk för vikingatiden.
Ett mysigt ställe, var där å drack en bira för några veckor sen, hoppas maten är god oxå :)
 
Så kl 18.30 på måndag har vi bokat bord för 10-12 pers.
 
Blir lite stressigt, för vi ska vara norr om Uppsala kl 14.30 å titta på en gård först. Så det kommer bli lite tajt med tid.
 
Nästa dag, tisdag, kommer hovslagarn kl 15.00 sen lastar vi Shakira efter det å åker till lösdriften, stackars Shakira får stå ut med mycket med en skit matte som jag :(  men hon e duktig. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0