Lite nytt!

Ok, Lägesinformation just nu ang boende:

1. Ingegerd från Smara ska ev hyra ut sitt hus på sin gård i Smara (min gamla by) Känns roligt då vi får bo på en gård som inte bara har hästar utan kor oxå!! Dessutom får ja relativt nära till kossetränningarna i Finsta!

1. Vi har precis fått napp av en kompis till Stisse, som visste att en gård med eget stall ska hyras ut, den gården ligger precis utanför Finsta!! Så den låter ju spännande pga att man får eget stall PLUS att jag får jäääkligt nära till kosseträningarna i Finsta!!

3. Å så har vi gården vi ska titta på imorgon. Den ligger ju välldigt off, men den är oxå till salu, vore ju faktiskt underbart att få äga en egen hästgård igen. Var ju några år sen sist man gjorde det!

Vad tycker ni? vad skulle ni välja om du fick fri möjlighet att välja mellan dom 3 boenden??

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Sara!

Jag hade valt att äga en gård! Det drömmer jag också om, fast det ligger en bit in i framtiden.
Tänkte också ge mig till känna, jag läser din blogg regelbundet och tycker det är roligt att se vad som händer i ditt liv!
Det började med att Oscar i somras visade bilder som du lagt upp på din blogg (av honom) och sedan började jag läsa... och fastnade. :-)
Kram från Malin i Karlskrona/Blekinge

Svar: hej Malin! Det var väll du som hade din häst hos oscars föräldrar? :) Va kul att du "fastnat" för min blogg!! Roligt! Hoppas allt är bra med dig! Å ja hoppas att gården vi tittar på imorgon är någonting att ha,, känns spännande!!Hälsa alla därnere! kram!
cowboy dream

2013-01-06 @ 19:05:44
URL: http://nickanstickan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0