Elvis & Shacken = sant :)

 
Så här ser mitt kära knarkarkvarts-hus ut, ser inte så illa ut va?!
Men då har ni ju förstås inte sett insidan...men det har jag...det e bara lite mycket jobb....men va fan, ingenting e omöjligt, right?! :) Tror dock Stefan kommer bli förskräckt när han får se insidan :(
 
Hur som helst var vi ju där igen, träffade visst en tjej som heter Ebba som är Eva Malmströms elev? om jag förstod det rätt?
KUL :D
För det är nämligen så att syrran tackade ja till en LÖSDRIFTPLATS till Elvis!!! Så nu får Shacken å Elvis bo ihop igen ♥
 
Och så vore det ju roligt om Ebba å hennes häst ville flytta dit oxå för då blir vi ju plötsligt flera som rider westernridning!
Kanske Eva vill komma till oss å hålla lektion då? :D
 
Ser fram emot att flytta dit och ta tag i ridningen igen!!♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ja, jag och Nisse är galet sugna på att slå till. Det är bara ett par runtomkringsaker jag vill ha spikat innan pålle flyttar drygt 50 mil.... :)

2013-01-03 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0