Helluuuu

Helluuuu!
 
Idag är jag inne på 2a dagen med mina bantningspiller (xyphedrine) kanske läge att ställa sig på vågen så man vet vad man väger, å se om det hänt något på de 30 dar ja ska äta dom här tabletterna, ja har bara beställt för 1 månad. Ja tror inte riktigt på tabletter, men va fan, skadar nog inte att pröva!
 
Ja tror ja måste sätta mig ner och skriva en lista, eller 2, en vad göra först lista, å en inköpslista.
 
Eftersom stallet e heelt rent å nytt på grejer så behövs ju både sadelhängare, tränshängare, å krokar, å krubbor m.m. Å så ska ja ju ha fri tillgång ute så då måste ja ha slowfeeding nät å höhäck.
 
Sen så måste jag göra en hage nu då vi flyttar in mitt i vintern, så den blir ju bara provesorisk med plaststoplpar plus el. Så får man slå i riktiga stolp till våren sen, så då behövs ju stolp och eltråd.
 
Sitter redan å drömmer mig bort i framtiden,, hoppas på att kunna köpa till el alt arrendera mera mark till gården,, för om vi skulle få det, så skulle ja nog slå ihop sommar och vårhage ca 2hk å göra en lösdrift där.
 
Det är lite av en dröm som ja har på gården. :)
 
Men nu e nu, å nu blir det att ha hästarna på stall. Tror iochförsig att Shakira kommer uppskatta det en stund, då hon ser lite sliten ut just nu.. Hon och hennes framtida sällskap kommer få det fin fint i sitt nya stall, å så klart med lååång utevistelse varje dag.  (så skönt att få bestämma själv hur ja vill ha d) Det gillar ja...att få bestämma,, över mina små husdjur ♥
 
Nu har snart denna 12 timmars pass gott, bara 45 min kvar! Ja har haft mycke å tänka på idag, å ja har fått mycket klarheter i saker å ting, så d känns lite som om ja kan koppla av lite på vissa punkter å istället lägga all kraften på flytten och djuren ♥
 
Åh i nästa vecka hoppas ja kunna få en del uträttat för då e ja ledig HEEELA VECKAN!
 
Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0