god morgon

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon till kl 8. så skönt å ja orkar inte stressa idag så ja sitter sen 1 timma tillbaka me min kaffekopp.
 
Funderar på om jag ska börja med att åka till stallet, så har ja det gjort, så jobbigt att man "måste åka iväg (köra bil) " för att komma till sin lilla häst. Å ja gillar inte att köra i vinterväder.
 
Så ja tror ja börjar med henne å sen är det hundarnas tur att få motioneras.
Såg igår att Ullis börjat löpa igen.... man blir ju lite halvnödig om man tänker på hur det gick sist då hon löpte (arraz blodpölar om natten) :O
 
Inget nytt om gården än, vi vet bara att vi är dom som gett ett bud, men har inte fått svar på nåt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0