blaha blaha = oviktigt, läs ej

jahapp, då var d strax fredagskväll, sen ledig 2 dar, å sen är det bara 1 passvända kvar på cola..känns konstigt.
Men det ska bli kul å få komma till Dustin igen :)
 
Jag känner mig dock stressad igen, jag som säger åt Stefan att inte stressa,, så gör jag det själv :P
 
Men kan inte låta bli,, börjar ledsna på att leta häst, vill hitta den rätta hästen nu, så ja kan ta mitt pick o pack o flytta nu, så man blir klar med det nån gång. INTE kul å flytta, det har ja gjort alldeles för många gånger redan i mitt 30 åriga liv.
 
 
Efter jobbet ikväll så ska ja till Shacken å ha "insläppet"  tillsammans med Pernilla,, sen på fredag ska ja ha insläppet eller nattningen själv.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0