STRESS STRESS STRESS

Å STRESS IGEN :/
Vilket röj d e heeela tiden, massor å göra å man ska helst va på samma plats samtidigt.gärna på 3 platser samtidigt, om inte mer.

Å mitt i allt ihopa ska ju så klart dom enda 2 bilarna man har, PAJA.
Skodans fläkt slutade fungera idag å Stisses bil fick vi kabla igång.

Åh ja som skulle på möte i Uppsala, blev försenad 20 minuter där, å sen hade ja bara 30 min från att ja va klar där att ta mig till jobbet i Rosersberg, .... Körede som en tok å kom 5 min försent :O

Nu e ja slut som artist, å fortsätter det så här blir ja utbränd oxå !

Sov på gårn inatt, sov som en stock, så d va ju bra d iaf,, om man ska låta lite possitiv iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0