schemor å planeringar, träningar osv funderingar

Jag sitter och funderar hur ja ska bete mig för att få allt gjort som ska göras varje dag,, jag byter ju jobb snart så ja vet inte än hur mitt schema kommer se ut.
Men ja tänker att när ja fått schemat som ja ska jobba efter så ska jag göra ett schema vecka för vecka på gårds/djur sysslor, så alla får sin träning å lika mycket tid var.
 
Vad tror ni om den iden? Då behöver ja ju liksom inte undra å vela vem/vad ja ska göra idag. :) Jag vet att vissa tider, dom e inte många men vissa pass är 11 timmars pass :(( Det suger fett,, men som tur var är dom inte så många. Sånna dagar får helt enkelt bli vilodagar för djuren.
 
Dagar jag är lediga får bli "alla ska tränas idag dagar" Jag får nog till det på nå vis,, menja tror ja behöver en kallender och planering i åtminstånde 1 vecka i taget.
 
Jag kan ju börja med att göra ett schema fram till 15 e Mars från och med imorgon.  För så långt vet jag iaf hur livet ser ut.
 
 
Såg precis nu att mitt tävlingsbidrag på Tommy Arvidssons blogg blivit publicerat där!!! wwiiieeee va spännande!!!
här är länken: → http://www.blogg.tommyarvidsson.se/#home
 
Hoppas ja vinner!!!! :D Men det är nog svårt, är säkert både många och bra tävlingsbidrag med i den tävlingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0