Prioritet idag blev hagarbete.

Kom precis till jobbet, åkte en kvart tidigare idag hemifrån så ja hann svänga förbi HÖÖKS i Upplands Väsby, vi har en HÖÖKS i Uppsala oxå,, men ja vågade inte chansa på att dom hade dom grejer jag behövde.
 
Har köpt ytterligare en knippe med plastpinnar och mera tråd samt olja till Shackens sadel (som förövrigt fortf är skit stel som den fortf va ny )
 
Påbörjade hagen bakom stallet idag (vinterhagen) Men matrialet räckte inte så ja vart tvungen att avsluta hagen ofärdig idag,, den bör bli klar till i morgon iaf :D Den kommer bli jättemysig,, inte så stor men dock mysig, å så kommer dom ju kunna se grannens hästar i hagarna brevid, så det blir nog bra :)
 
Hann inte rida idag å inte köra hundarna, jag prioriterade hagarbetet idag och att äta å ta en skön låång å varm dusch! Så man kan säga att ja hade det lite lyxigt idag å inte fullt så stressigt. :)
 
Jag hann tom sitta 15 min i solen med min kopp kaffe å hinna njuta lite av livet. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0