Lite KUL info!

för en gångs skull ;)
 
 
Jag har blivit tillfrågad av Eva om ja vill vara med på en uppvisning i Akalla. Temat är Ranch arbete.
 
JAAAA! sa ju ja direkt då,, verkar ju urkul! :D Jag vet inte än vad ja ska göra men d blir vi varse senare.
 
Tror ja får välja Shacken till det uppdraget för ja vet ju inte vad den nya hästen går för än.
Shakira vet jag att hon e urcool å van vid olika tillställningar.
 
Då jäklar ska vi cowboysa å klä oss fiiiint med all utrustning vi har :D Sånt tycker ja e superduper kul!
 
Sen så har ja börjat fillilura på att samla ihop lite folk å fixa en roping clinic, så jag har börjat förvarna Tommy Arvidsson om vad ja tänker,, dock inte säkert han hinner det redan i vår,, han verkar vara en busy man :)
Hur som helst har ja skrivit på fb på WRUs sida å SWs sida å frågat om nån vill va mä på detta roliga engagemang :)
 
Kanske vi tom kan hålla hus på Stefan å min Ranch?? Om det duger med en vanlig ridbana.
 
Skulle kunna bli riktigt skojjigt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0