Hovar

Hittade gamla bilder på Shackens fötter.
Hennes fötter var ju katastrof när ja köpte henne, dom var jääätte lååånga å sneda å trasiga på alla sätt å vis.
Det hemskaste ja sett å så var hon ju oxå pga detta , halt på 3 ben utav 4 då ja veterinärbesiktade henne.
1a hovslagarn ja tog till henne gav henne 2 års återhämtningstid för att få ordning på hovarna, men då ja träffade mitt x som var hovslagare fixade han dom på 2 verkningar! Å då blev dom så här fina:
 
 
Korta och fina...
Det ja ville komma till är att nu när ja har ytterligare en annan hovslagare så har han inte alls lyckats få Shakiras fötter så här korta och fina :( Det känns trist då ja vet att hon kan bli finare om fötterna än va hon är idag. Mitt x fixade dessutom hennes inåttåande välldigt bra och förminskade den  (iaf synbart) välldigt mycket,, det märks oxå nu då ja har den hovslagare ja har,, han verkar inte alls fixa hennes inåttående, vilket oxå är trist. Jag gillar min hovslagare å han ÄR BRA,,men ja förstår inte att han inte kan lyckas få hennes fötter så fina som dom faktiskt kan bli?
 
Önskar ja själv vore hovslagare ibland.
Nu då vi ska flytta så har ja tagit kontakt med en hovis som heter charlie,, vi får hoppas på att han är bra!
Kanske ja kan ta med bilderna å visa han hur ja vill att dom ska se ut??

Kommentarer
Postat av: Ronny

Ja du Sara, det är inte lätt att hitta bra hovslagare som man är nöjd med.Hoppas du hittar någon bra tillslut.

2013-02-04 @ 08:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0