Min jul

Hej igen! 
Hoppas ni alla haft en lugn å skön jul!
Min jul var lugn, vi var bara 3 st, mamsen jag och stefan. 
Vår jul har bestått av massor av god mat och dryck. 
Min julklapp av stefan var en termobar till hästarna! Perfekt! Nu slipper ja hacka is å hästarna slipper tugga isbitar ;)

Stefan fick ett par doubble H boots av mig, villet verkar ha varit en perfekt klapp till stefan, han hade dom tom i sängen på julaftons natt..... :D

Här kommer lite bilder från julen























Idag är det lördag och jag är ledig idag, men inte imorgon. Så idag ska jag träna hästar , ut å gå med hundar och fixa staket. 
Sen så kommer det en tjej som bor här i byn för att kolla på stallplats.
Hade ju en tjej här före jul men hon hörde aldrig av sig igen,  så stallplatsen är fortf ledig. 

Ha en bra helg allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0