Fjärilar i magen

God morgon!
Har precis gjort klart morgonfodringen till hästar hundar å höns. 
Å nu är det soffläge, tv4 nyhetsmorgon och morgon kaffe. Hoppas hoppas snön kommer idag som dom lovat, ja ska förbereda å ta fram släden nu, å bara ja tänker påt får jag fjärilar i magen!! Wiiueee!!! Kul!!!! :D

Här kommer en massa hundspanns turer från olika tillfällen

Det började med en fjällresa vid åre...sen var man fast!




Sen köpte jag mig en egen alaskan, å mitt spann bestod av 2 st fina jack och lille arraz, här är han ett eller 2 år, vi bodde i knivsta då


Här är en bild från skogås, då fick vi köra på vägar mitt i stan, ullis och arraz
Jack är i himlen här <3


Sen så har vi foton från sillbo ranch, förra vårvintern, det är blandade hundar här, arraz är given, ibland är ullis med, hunden  Akilles som vi hade på prov och brorsans hund aro var med nån gång

Arraz


Akilles och arraz






Å här är nog arraz ullis och Aro


Å här är arraz i fronten med sin pappa jack hos ammie i jädraås, 1a gången arraz var med i ett stor spann! 



Härliga tider , härliga tillfällen! I år kommer nya bilder hoppas jag, å då med arraz zack och Asch i spannet!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0