Det händer i veckan

uuusch! Va dåligt samvete ja får NUU da! Valde att vila bort min lunch :O Ja e super trött å har ingen ork till något,, men ja får dåligt samvete jänt emot djuren :((
 
SKIT OXÅ.
 
hmmm... så vad händer denna vecka då tro?
 
Måndag (idag) = jobba
 
Tisdag = Åka och hälsa på Solvind!! :D (yippie)
 
Onsdag = Min första inackordering flyttar in i stallet!
 
Torsdag = Det lämnar jag för ett ? så länge
 
Fredag = Vet ej så det får bli ett ? där med
 
Lördag = Lutfiskmiddag på Torpet! (muumms!)
 
Söndag = Jobba
 
Jahapp så på ett ungefär. Hoppas på snö gör jag. Så ja kan börja träna hundarna på allvar.
Det längtar ja efter så in i norden nu!! MÅSTE skaffa en fyrhjulig träningsvagn till våren, det här går inte, det håller inte.
Blir för besvärligt att ta med 3 hundar på en vanlig cyckel, å inte finns d nån charm i att "sitta" å köra heller :(
 
nähä, nu ska ja snart tillbaka till lagården igen å mjölka, hoppas på en problemfri och kickfri mjölkning nu då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0