1 av 2 mornar kvar

SEN har ja 9 dars semester! Inte så lång men välldigt behövligt!!
Min rygg e snart helt paj, börja nästan grina igår på jobbet så ont det gör av alla lyft man gör där. :( Ja måste äta smärtstillande för att orka med jobbet, d e skit d.
Hörre ni alla läsare, kan ni hjälpa mig att hitta en ny transport? Jag har ju sålt min så nu vill ja ha en ny, viktigast av allt är att det ska vara en boggie,, sen är ja ju välldigt förtjust i dom där step in transporterna,, men ja är inte gjord av pengar, den billigaste av en sån ja hittat låg på 35,, så håll utkik åt mig om ni hittar nåt!! Men vi sätter max gränsen där vid 30 nånting.

Å som ja har velat ,, eller rättare sagt velar vad det gäller solan, ena sekunden vill ja nog sälja henne å i nästa sekund inte, hon är ju lika charmig som hon kan vara irriterande :)

Det är flera som hört av sig å vill köpa,, men ja har sagt att vi ska kolla hennes öga till att börja med, å utgå från där.

Lilla fina Solan..... what to do what to do?
Appråpå sälja, tror ja ska höra av mig till Surprice ägare å höra hur hon mår,, guud va ja saknar suppan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0