Stegat upp ridbanan,, 30x50

Sovit riktigt illa. Kunde knappt somna igår, å när ja väl somnat har ja vaknat 1000 gånger , genomblöt av svett.
Vad e fel nu da? resfeber? Hoppas d, för ja vill INTE bli sjuk nu!!
om 24 timmar åker ja ju till Arlanda.

Igår då ja red på banan på kvällen , så var alla små isfläckar borta, å banan är stooor å torr!! Jag stegade ut banan å den visade sig vara 30x50 meter stor.
Nice! kommer kunna bli en bra ropingbana tror jag! :P

Nu måste ja skynda mig å göra mig iordning så ja hinner till jobbet i tid. Jobbar extra idag,, hur ja nu kunde tacka ja till det?? E ju lagom stressad som d e redan... :/

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det är nog bara resfeber, jag är också ett vrak! Men i morgon åker vi till cowboyparadiset! :D

Svar: yippiieee!
cowboy dream

2013-04-18 @ 07:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0