Lite morgon babbel

trött trött trött. Varför e ja så himla trött jämt å ständigt? Kan ja inte få vakna pågg å utvilad nån gång?
Idag är d jobb dag igen, 11 timmars, hoppas dagen går fort, så ja kan få komma hem å sova igen :/
Stackars Stisse måste tycka ja e aptrist när ja e så här trött hela tiden, ja somnar på en sek när ja väl lagt mig, men e ändå lika trött när ja vaknar.
Hoppas d blir bättre.
Och ja hoppas på myyycket plusgrader i helgen så vi kan få vår på riktigt, för d va jobbigt att hacka is på ridbanan, halva ridbanan e ju fortf täckt.
Imorgon måste ja nog verka hovvarna igen på kusarna, Shackens hovar tycker jag, är välldigt fina å välskötta, kul att kunna påverka, å kul att kunna hålla hovvarna korta å fina så dom aldrig blir långtåade!

Så, nu har ja babblat av mig en stund , å klockan har hunnit bli 06.00 så nu e re dags att gå ut till hästarna å släppa ut dom små gosingarna !

ha det bra allihoppa, å tack för att ni läser min blogg. jag verkar ha en ständig skara som alltid läser bloggen varje dag, d e kul!! :D

Kommentarer
Postat av: Tette

Jag är en av dem ;) ha n bra dag <3

Svar: tack Tette! å ja läser din blogg! :D
cowboy dream

2013-04-10 @ 09:02:57
URL: http://Lillatjabos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0