Tröttnat på Ridningen

 
Har känt i ett par veckor nu, kanske månader, att jag riktigt börjar tröttna att harva runt på en ridbana och träna å träna och finslipa osv.
Jag tycker det känns heelt meningslöst och dö tråkigt. Ska jag träna på något så ska det va nåt som e kul och som ja vill hålla på med. Som tex träna på kor eller lasso, nåt som man kan ha nytta av och använda sig av i riktiga livet, men hellst vill man ju göra allt på riktigt.
Fösa kor för att dom behöver fösas till tex ett annat bete eller vad d nu kan vara.
 
Men i bristen på "ko livet" här så har det istället blivit att man bara planlöst tränat eller harvat runt på ridbanan, för man MÅSTE JU GÖRA NÅNTING?  åh dessutom så har man tom tävlat i grenar som man tycker e APA tråkigt igentligen, både Shakira och jag tycker det, tex PLEASURE , ja menar, hur kul e det igentligen?? Finns inga kor, ingen fart :)
 
Nää,, ja vet inte vad ja ska göra med oss,, vi kanske får bli skogsryttare i brist på kor, eller maka oss där det finns kor någonstans?
 
Vad tycker ni?  Finns det någon som har något bra råd åt en UTTRÅKAD COWBOYSARA OCH HENNES HÄST???
 
Kom gärna med ideer!!
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0