rida, shoppa och en bira

Mycket kul som händer runt min lilla häst nu i den närmsta tiden, eller iaf spännande saker :)
 
Nu i helgen (om hovslagarn hinner komma innan lördag) så blir det Shakiras och min första D tävling då vår tävlingslicens är klar, det är även KM tävling!! Så det blir ju riktigt läskigt på riktigt! :O
Det blir ranchtrail jag i så fall ska tävla i.
 
Sen den 13 october så har vi anmält oss till Tornespelsclinic! Ska bli kul att få pröva på något nytt , tror både Shacken å ja behöver göra "nåt annat" för en gångs skull.
 
(guuud vad vi saknar kossor i vårt liv!!!! :(   )
 
well, igår postade jag Shakiras tagel så det är nu på väg mot Texas för en DNA analys. Riktigt spännande det med! Vem vet det kanske visar sig att min häst är en mulaåsna! :D Det hade ju vart lite roligt förstås :) hihihiii
 
Nu ska ja iaf åka till stallet och rida, sen drar ja in till stan och shoppar på Stockholm western store, för det visade sig att dom även fått in samma prylar som både pryss och Milsta har, som ja vill köpa.
 
Jacka, regnrock och chinks. Idag blir det nog bara jackan och ev regnrocken, för ja e ju inte direkt miljonär med min lilla väktarlön, hoppas kunna ha råd att köpa chinksen nästa månad. :) Sen blir d nog en öl på någon mysig pub i gamla stan innan hemgång. :)
 
well, have a nice day everyone!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0